Söndag 12 Februari

Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig framför tv´n och tog det lugnt. Husse i huset hade redan lagt sig så det var bara jag och harley som satt och myste i soffan.

När jag gick upp imorse tog jag Harley under armen och gick ut på en promenad. Det snöade ju ute så jag njöt till fullo. Harley som den knasbollen han är lekte o skvätte snö överallt hela han va vit.

När vi kom in va det på med kaffe och göra kaffe. Husse kom ner o gjorde oss sällskap en liten stund innan han var tvungen att åka till jobbet vilket inte uppskattades av någon i huset. Jag ville INTE att han skulle åka och han ville inte heller åka. Ja o harley som den hussegris han e ville ju inte heller att han skulle åka.

Men när han åkt hoppas jag in i duschen gjorde mig klar o stack till vicky för att hjälpa henne me sin telefon. Men det gick inte så bra så hon får åka till butiken för att fixa det problemet..
Väl hemma igen slängde jag mig i soffan och tittade på lite inspelningar vi har spelat in under veckan.
Så nu sitter jag här och njuter me lite ljus tända och myser.

Hoppas alla får en mysig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0