Hmmm man kanske ska ta tag i bloggandet igen..

Ja som man ser e d inte igår jag va inne o skrev här inne..
Ja d har hänt ganska mycke sen sist jag har varit singel, flyttat hem till mina älskade föräldrar, fick lägenhet i stidsvig o flyttade dit blev tillsammans me mitt älskade hjärta som jag nu e förlovad me han e verkligen min själsfrende saknar honom alltid när vi inte e tillsammans o mår underbart när vi e tillsammans.
Nu ska vi snart flytta till en större lägenhet utanför eslöv så vi båda kommer närmre jobbet o vilken underbar lägenhet den e toppen.

Kanske ska ta lite om den där jobbiga lilla Harley som inte e så liten längre han e mammas o husses stora kille som vi älskar massor. så klart han har sina bra o dåliga dagar så e d ju. D blir ju inte lättare för honom när där e en massa tikar som löper den stackarn piper o springer runt för att han vill ju va me dom.


Tänk va mycke som händer på ett år egentligen underbar gubbe underbar hund underbar familj både på min sida o hans sida känns helt fantastiskt att man har så många fina människor omkring sig.

Ja d va allt för denna gång see you next time..poss haj..


Kommentarer
Postat av: vicky

ser framemot att läsa din blogg hihihi..puss o kram

2011-10-13 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0