Fattar noll

Fy för in i bombens va förbannad man kan bli på en person. alltså hur sjuk får man bli innanför pannbenet????????? d e min stora fråga...

du gör verkligen allt för att d ska bli skit av allt här försöker man va trevlig o snäll o snacka o fråga..O va får man tillbaka gapp skrik o luren slängd i örat på mig...kanske dax att ta o växa upp....längtar tills jag slipper ha någon kontakt me dig överhuvudtaget e så trött på ditt skit....jag har inga känslor eller något överhuvudtaget för dig...känner bara ÖRK när jag tänker på dig....d e va du e för mig ÖRK...
Du gjorde mitt liv till ett helvete.. Nu äntligen börjar jag få ordning på d hela igen... o d e jag jävligt glad för... vilka vänner arbetskollegor o familj man har...d e mer än va man kan säga om din familj...jävla looser...........

Inga namn nämda.....

So sue meeeeeeee......looser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0