får se va som händer....

Då va d snart midsommar o jag ska till angelica o daniel o fira d.. ska bli skoj hoppas man får d riktig kul o inte allt för mycke fylla för d pallar jag inte.. men vi får se...

Sen på tisdag ska jag kolla på lägenhet i munka. ska oxå bli skoj.. men tror inte jag tar den för känner att jag vill spara lite pengar så man kan köpa möbler har ju inga nämligen..har inte lust att sitta med en massa onödiga lån.. 
I helgen som varit har jag blivit riktigt bortskämd me cooping, massage, ansiktsbehandling med mera..d va sååå skönt fast d gjorde SKIT ont me cooping men men man fick ju uthärda d me..hehehe..
Känner mig rätt gammal just nu..men så e d väl...
Annars händer inte så mycke i mitt liv för tillfället försöker bara få tiden till att gå o så..packar o rensar o har mig..men så e d ju när man ska flytta...

jaja nu vet jag inte mer så nu sätter jag punkt för detta inlägg.....poss haj.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0