valborg.

Shit va tiden går helt otroligt... idag e jag på jobbet o slutar halv fem sen blir d till att åka hem o slänga sig o duschen o sen tror jag d blir att jag öppnar en flaska vin är sååååååååååå sugen på d..

Imorgon ska vi hem till C o J o grilla o mysa hela kvällen ska bli jätte skoj. Morris ska oxå få följa me..

O på söndag är d "skolavslutning" för morris på sin valpkurs..ska faktiskt bli riktigt skönt att slippa ha d i skallen nu att man måste åka hem fort som f*n bara för att jag ska åka iväg på kurs..Man kanske ska köpa me en blomma eller nåt till henne som tack för tiden o hjälpen men vi får se...

Jaaaa va e annars mina tankar..hmmmmmm.. är rätt trött på allt just nu känner jag skulle bara vilja lägga mig i sängen o inte göra nåt alls men d kan jag inte för d snurrar runt en massa saker i skallen på mig hela tiden ska jag eller ska jag inte kan jag eller kan jag inte...hmmm d e inte lätt..

Morris har fått vara med mig på jobbet denna vackan o d har gått jätte bra han har varit jätte duktig har jag stängt i honom i buren så har han snällt legat där tills jag e klar me mitt.


Vi va en sväng på inas hunddagis igår o då fick han leka me puma lite fy va han tyckte d va roligt..han va helt slut är vi kom hem o slocknade direkt lilla snuttisen inte lätt att leka me en rottis..hehe.. Fast Puma e för härlig när hon leker me honom hon går ner till hans nivå o busar sen rätt va d va så började hon smyga på honom såg så jäkla roligt ut Morris va inte alls me på d..haha..Hon e för go den där pumisen..
Såååååå skönt att dom kan umgås me varndra o leka o ha sig..sen vet inte morris riktigt när d e stop o puma e trött men då säger hon till vilket hon gör rätt i..

Funderar på att tatta mig oxå vet inte om jag har sagt d innan men jag vill tatta im mitt namn o kanske mitt stjärntecken. men vi får se hur d blir me d..haha...

ja d va nog allt va jag kan komma på att skriva idag..kanske lite rörigt men d får ni tåla. Mina tankar e oxå lite röriga...haha

ha d gott poss haj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0