kräftskiva

Som ni då kan fatta va jag på kräftskiva i lördags, va där me angie, danny boy o marida. Mycke trevligt började rätt så lungt me en öl hemma hos angie sen skjutsade broren ner oss till den brygga vi skulle sitta å..hur mysigt som helst hade satt upp tält så man slapp sitta ute i d icke så fina väder vi hade.. kom en rejäl skur när vi satt o mumsade i oss kräftor. Drack inte så mycke men grejen e ju att d fyller itne så mycke me några stackars kräftrumpor o lita bröd så efter bara några öl va man ju bra i gasen..hahaha.. här efter kommer lite bilder från ölen hemma hos angie till när alla va som mest runda under tofflerna.










 Sitter o funderar va jag håller på me o sen frågar han va d e för leksak jag har..haha.. D va ju min kamera..=(

D va allt jag bjuder på just nu..

ha d gott poss haj..


Kommentarer
Postat av: vevve

Tack så mycket.. man glömmer ju tyvärr bort dom man inte brukar ringa och vara med (er kusiner).. Förlåt=).. Ibland blir man bara så fokuserad på sin egen lilla umgängesträff att man glömmer dom som man borde komma ihåg..



Bra att du höll med mig om min stackars lilla dammsugare som ligger och fryser i grovsoprummet.. får kanske gå ner med en filt till henne..=)

Kramar i massor..

2009-09-11 @ 20:43:01
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0