då va d snart dax......

för mitt väntade besök hos läkaren hoppas hoppas hoppas att hon skickar mig på en röntgen så jag kan få slippa denna jäkla värke hela tiden. Hon kommer säkert att gå på mig gällande min vikt att d e därför jag har ont i ryggen men då kan man ju bara gå på henne om att d inte alls har me vikten att göra har varit mycke mindre innan o då hade jag minst lika ont. Gick till min gammla husläkare då o fick piller men inte F*N hjälpte dom inte.

Städade hela lägenheten för inte så länge sen tog ca 4 timmar sen kunde jag inte göra mer den dagen klara inte av att varken gå eller stå så då fick man ju ta sig en liten värk tablett för att d skulle släppa lite iaf.. Anledningen till att d tog så lång tid va att vi hade haft hund besök dagen innan o d e ju dax att fälla päls nu ju så vi hade halva Saga i vårt hem=)

Jag vill så mycke mer o har så mycke energi men min rygg vill inte alls lika mycke som jag vill. försöker hela tiden göra lite extra men d får man sota för senare..
E där någon som vetva man kan göra utan att få så himla ont kan man gärna få kommentera.. simmning vet jag men d e sååååååååååååååååååååååå tråkigt man bara simmar fram i tillbaka helt meningslöst enligt min mening..fast d kanske får bli d ändå....


Ja man kanske ska ta nåt annat än att man alltid har ont försöker ju leva så normalt som möjligt..på lördag ska jag o H på transport fest i Höör hoppas d blir trevligt känns lite tveksamt då d känns som om jag kommer vara den yngsta där men vi får se..känner inte en kotte där heller men man får hoppas på d bästa helt enkelt....=)

Nu va d allt för idag...ha d gott poss haj..=)


Kommentarer
Postat av: vevve

starckars dig.. inte kul det där med ryggen.. din pappa har väl oxå nåt problem med ryggen??.. det e inte ärftligt kanske??.. Hoppas det blir bättre.. Kram!!!!

2009-10-09 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0