Personlig assistent

Ja d e man fortfarande 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan..helt sjukt va man kan bli trött..

va händer då annars i mitt liv?? inte så mycke kan jag säga har varit hos mamma o pappa o lagat bilen lite men är inte klar ännu då pappsingen inte kunde göra allt färdigt..
Annars e d fullt ös me att köra o fixa o jobba o slita o ha sig.. hoppas han blir bättre snart så man kan få lite semester..

Annars mår jag ganska bra faktiskt bara d vaniga me ryggen som krånglar men d får man ju leva me bara att bita ihop o se glad ut o göra d bästa av situationen..

Känner mig rätt nöjd just nu..funderar på att börja träna mne har inte blivit handling av d än men d kommer säkert...nä nu ska jag gå o kolla på halv 8 hos mig..ha d gott

poss haj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0