2009-11-27

Det är dagens datum om ni inte viste d..hehe..

Ja då närmar man sig julen me storm steg o man har fullt upp dagarna i ända helt otroligt..
Vi va och firade lindas 25 års dag i lördags ( ja jag vet lite sent att skriva d nu men dock )
D va hur trevligt som helst go mat gott sällskap. Alltså d e helt sjukt va man kan ha roligt me sina älskade kusiner I love you... Linda bara växer o växer om magen snart sprängs hon fick känna på hennes mage o den va stenhård men d e inte så konstigt hon ska ju snart få den lille plutten o jag längtar så är så stolt över mina kusiner o deras barn.. överhuvudtaget älskar jag mina släktingar o min familj.. man har blivit så välsingnad med världens bästa släkt om man ska uttrycka sig konstigt..

Jul pyntet e på väg upp ta lite dag för dag har hängt upp gardiner tagit fram ljustakarna o myst till d i lägenheten. o vi planerar julklappar vilket INTE e lätt va fan behöver folk?? jag har ingen anning d e skit svårt alla har ju redan allt o hur roligt e d att komma me ett presentkort. är ju ändå endel folk man ska handla till.. jaja d löser sig säkert man får väl fråga dom va dom önskar sig...

På tal om lägenheten har jag idag varit så trött på att bo i den här lägenheten så d inte e klokt..
Nu ska ni få veta varför JO d e så att vi har soprummet/huset precis vid våran trappupgång o där har dom satt upp ett brandlarm vilket iof sig e jätte bra,
 MEN d e fan inte roligt när man liggero sover o d jävla skiter börjar tuta helt utananledning o kan tillägga att den här tutan e riktad rätt mot VÅRAT SOVRUMS FÖNSTER o jag kan ju säga att man står som ett spjut i sängen när d jävla larmet går av o självklart måste man gå o kolla för man vet ju aldrig d kan ju faktiskt brinna men NEJ d gör d ALDRIG.
 *GGGRRRRRRRR*
Så idag när jag satt o betalade räkningar så börja den tuta igen förbannad blev jag o sa till H att ringa vaktmästaren o säga till dom att fixa d annars kunde dom ta d där jävla larmet o stoppa upp där solen inte lyser..

nä nu har jag kräkt färdigt för idag

Ha d gott poss haj..=)
 Han ringde o dom skulle kolla d direkt sa dom så d får vi hoppas att dom har gjort jag pallar fan inte me att d ska börja tuta varje dag man kan ju bli idiot på sånt alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du banne mig uppdatera kvinna hihi för jag vet att det har hänt en del.. ahahah

2009-12-10 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0