Hemma

Igår tog jag bilen o stack upp till min bror för att sova hos honom till idag. vi skulle överraska våra föräldrar på deras 32 åriga bröllops dag så d va upp mit i natten klockan halv sex o köra dit. O mycke riktigt dom blev jäte överraskade både mamma o pappa såg ut som världens största ? i huvudet när dom såg att vi kom upp körandes på gården. O ännu mer paff blev dom när även jag va me, dom hade ingen anning.. GRATTIS mamma o pappa =) älskar er massor...

Ja sen va d bara att åka hem till broren igen o lägga sig. Sov till halv tolv, sen fick man jätte go frulle. Höll broren sällskap till han skulle åka o jobba. In i duschen o sen på me en film i lugn o ro. Ringde mamma o fråga om dom skulle till väla eller inte men dom skulle bara åka ner i stan alltså Ängelholm. Så jag hängde med, d va hur mysigt som helst.

Nu sitter jag hemma hos dom igen o har ätit gott PIZZA *MUMS*
sen blir d att fara hem igen..men d kan jag berätta om en annan dag..tack o hej leverpastej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0