2009-03-12

Jaha då har man varit lite duktig idag i städat o fejat här hemma har bytat gardiner, diskat undan o bara städat undan en massa skit..snackade me christel i tele o jag ska upp till henne imorgon o dricka lite o bara ha as kul.ska bli skit kul.

Idag känner jag mig på ett riktigt röjar humör har lust att rensa o slänga en massa men vad????????????
D e ju d som e hela grejen man tycker att man kan behöva allt. haha...

Ville bara säga tack till alla mina vänner o familj som finns där för mig i vått o torrt. Älskar er så fruktansvärt mycke kan inte leva utan någon av er..puss puss på er alla =)

 Så här bra blev.


Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar ju dej oxå snäckan! Puss

2009-03-12 @ 17:50:42
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0