Underbara värme

Äntligen e den tillbaka våran efterlängtade värme.. såååååå skönt..just nu är d ca 22 grader i skuggan här nere på söder..hehe
Va har då hänt här?? Jo i söndags va jag me milla o hennes lillebror oliver på skånes djurpark jätte mysigt fram till att d börja regna.
Igår jobbade jag sen kom jag hem o vattna alla blommor o fixade lite me dom..
Idag vakna jag halv tio gick upp satte mig i soffan o slappade sen blev d frulle..
Klockan två ska jag tvätta *bllllääääääääääääää* d e sååååååååååå tråkigt hatar verkligen d när man måste springa upp o ner för en j*vla massa trappor hela tiden..sen klockan fyra bär d av till jobbet sen händer d inte så mycke mer här idag..haha..

Ha d gott poss haj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0