Speedad till tusen

Jäkla Ina hon va helt uppe i varv idag när jag kom dit o d smitta av sig duktigt på mig var helt uppe i varv o skakade som fan om mina händer..
men fy fan va man kan har roligt me den bruden..hahaha.. Både hon o jag har så jäkla mycke skit för oss så d inte e klokt..
Hon bara skratta åt mig när jag skakade om mina händer..inte kan vi snacka ordentligt heller bara snubblar på orden o säger heeeeeeeeeeeelllllllllllllltttttttttttttttt fel.. här har vi då speedade Ina o godingen King

Kommentarer
Postat av: vevve

hej hej!!! tackl för igår..=9.. det var trevligt.. D u hur länkar jag till dig från min sida... hittar inte det någonstans.. hade samma problem förra gången...=).

kram

2009-06-07 @ 09:33:07
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0