Midsommar

Jaha då har d varit midsommar nu..helt sjukt va tiden gårfort man hinner fan itne me alls..snart semester ju..hahaha..

ja va har jag då gjort???? Jo jag va o jobba på morgonen sen va d hem o fixa till sig.. som tjej tar d ju en helt evighet att göra iordning sig man prova alla sina kläder sen ska man sminka sig efter d man har på o anpassa sig efter d sen ska man hitta smycke o skor o bla bla bla bla..inte konstigt man måste börja nästan 3 timmar innan man ska iväg..hahaha
Iaf så va vi bjudna till Millisen o Johan d va mycke trevligt o roligt henns familj med deras pespektive va oxå där..kul när man blir lite fler...
Vi drack o hade d trevligt som tusan..hehe...
Kom hem vid ett halv två kanske slänga sig i duschen en snabb sväng sen va d bara att dyka ner i loppe lådan HUR SKÖNT va nu inte d?? såååååååååååååååååååå skönt...
Sov som e stock hela natten.. kom upp då va han redan vaken o tyckte jag skulle gå o köpa bullar men d gjorde jag inte me d samma hag gick in o la mig en sväng till haha lite sliten e man ju men absolut inte bakis..

Vid halv tolv gick jag o köpte bullar.
O nu sitter jag här o e ny badad såååå gött d va me ett LÅNGT varmt bad när man e lite små sliten..hehe..Iaf så ska vi köra snart vi ska till Millisen idag me o grilla.. gott gott gott...

Jaja kanske uppdaterar senare om jag pallar eler om d händer nåt annat här hos tomten o tomte mor...=)

Poss haj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0