Lördag

Tiden bara flyger iväg d va inte länge sen jag kollade mitt schema o såg att jag hade 6 arbetsdagar framför mig.. o nu e dom helt plötsligt slut. helt otroligt hinner inte me..nu ska man va ledig lite iaf.. skönt vet inte riktigt va jag sak göra faktiskt men hittar säkert på nåt kul...hehehe...

Ja va händer då idag?? Jo jag håller på att tvätta lite just nu o sen blir d till att fixa till lite här hemma då man sak få gäster ikväll Johan o Millisen kommer *JIPPI* vi ska fira min födelsedag fast jag fyller inte år för än på måndag men jag ville ha en lite bjudning idag. jag hade först tänkt att ha lite fler folk här men så kunde ingen mer än johan o camilla så dom andra får komma på måndag kväll..

Ja va ska då bjudas på daig?? d blir nåt enkelt som jag vet uppskattas av dom flesta jag bjudit d på o d e kyckling gratäng. sen blir d nog lite annat till d me men vet itne vad än..haha..
Hoppas på bättre väder daig än va d har varit dom andra dagarna då d har varit PISSEVÄDER jag hatar verkligen när d regnar o e fuktigt man e ju för fan fuktig eller blöt hela tiden o man känner sig duktigt ofräsch..


Nu va d slut för idag.. ha d gott poss haj..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0