Fredag

Ja va ska man säga idag då??
Har glömt säga att jag va o hälsa på Ina när hon va på sommarsol vi gick ner till stranden d va super mysigt tänkte lägga upp bilder som vi tog..

Ja va har då hänt idag?? Jo jag har varit me Ina för ovanlighetens skull..hehe..vi har varit på nova o shoppat lite så skönt har äntligen köpt nya foppa tollor o lite annat smått o gott..hehehe..

Ja d va allt jag hade att erbjuda just idag kommer mer imorgon eller söndag...hehe

poss haj... här har vi henne hehe..

 fina utsikten från vejbystrand..


Kommentarer
Postat av: vevve

Man måste klaga på vädret.. e ju äckligt varmt hihi=).. Allt bra med dig??

2009-06-26 @ 19:21:03
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e ju fan sjuk, det var ju ett foto jag bara tog ju ;)

2009-06-27 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0