Blandat

Jag har så svårt för att förstå varför man alltid ska bli ner tryckt av visa personer för att man vågar visa hur man känner eller säger till när dom går för långt..tröttsamt kan jag lugnt säga..gör allt för att d ska va bra men inte fan hjälper d nåt för man e bara lat o sitter på sin stora röv.. Så frågar man jaha vem e d som diskar? jo d e jag o vem städar JÄMT?? jo d e jag vem e d som alltid måste sätta undan tid för att kunna tvätta JO d e jag d me.. så om jag inte hade gjort d hur hade d då blivit gjort?? d hade d inte vi hade fått gå utan kläder äta från skitiga talrikar dricka ur skitiga glas o gå runt i en massa dam o skräp..nä fy fan hur kan man säga att man aldrig ställer upp när man tom körde o hämta honom när han hade typ 500 m att gå från jobbet. nä jag ställer upp o gör så gott jag kan. Jag kan inte utföra mirakel hur gärna jag än skulle vilja d..



jaja d va bara lite tankar o känslor som jag känner då o då...

Va har då hänt denna helgen?? jo jag va på 30 års kalas igår hos bengan o sandra hur kul som helst drack gott o hade mycke bra sällskap. o mycke god mat grillad o hemma gjord potatissallad grillade burkmajs i knyte o sallad..ni e bara så bra på att göra mat..=)

idag har jag slingat mammas hår höll på hur länge som helst o skulle dra ut tofsar ur den där löjliga mössan så nu e jag lagom trött i armarna.

här kommer lite bilder från igår. syrran o jag innan vi åkte iväg
vevve o linda o i bakgrunden har vi krantz =)
födelsedags grisen Andreas o Sandra min kusin=) hans sambo.

Kommentarer
Postat av: Syrran

aaawww.... så fina vi verkligen är =) Glöm nu inte skicka korten till mej oxå... OK!?! =)

Love u. Puss

2009-06-07 @ 22:24:40
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: vevve

Va fina foton det blev=).. William har inte skrikit på jätte länga ahhahhah.. bara för det så börjar han nog snart.. Det var super kul att träffa dig/er.. Man känner sig rätt så låst när man har den lille=).. Kramar!!!!!

2009-06-08 @ 16:23:27
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0