vilken dag......

Va har då hänt idag??? hmm inte så jätte mycke vaknade o va dunder trött men gick upp iaf då min rygg inte alls ville vara kvar i sängen.. kollade lite på tv sen blev d till att plocka ner tvätt o vika o lägga in d på sin plats, sen åkte dammsugaren fram så man kunde få lite fin nu när man ska vara iväg så man lämnar allt snyggt... satte mig o kollade lite mer på tv men inget kul där alls satte mig lite vid datorn o där va lika dött... Så jag beslutade mig för att dra fram badkaret från väggen o rengöra där o fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bubblan va där kan bli äckligt fick lite kvälningar o jag brukar inte va den känsliga typen, iaf så blev där rent o snygg så jag beslutade mig för att rengöra resten av badrummet oxå så nu luktar där mumma där inne..skönt... sen blir d nog en lugnt kväll för övrigt.... uppdaterar när jag har tid o ork...ha d gott...


POSS HAJ...=)


Kommentarer
Postat av: Milla

oj vad flitig du har varit idag gumman:)klapp på axeln :) hoppas du får lite respons av detta för ovanlighetensskull krama

2009-07-30 @ 19:24:13
URL: http://coccobloggen.devote.se
Postat av: Anneli

Jag trodde du skulle ha semester här uppe ett tag,lr har jag fel för mig att du skulle va hos mams o paps en vecka typ?Puss puss

2009-07-30 @ 22:33:13
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0