tjoho

D tänkte jag när jag gick upp igår o tänkte va skönt min första semester dag.. Men den börja inte så roligt hade as tråkigt på morgonen först.vaknade ju redan 8  o så tidigt brukar jag aldrig vakna jag satte mig vid tv´n lite men där va inget roligt så satte jag mig vid datorn o där hände inte så mycke mer kan jag säga...så jag ringde syrran o frågade va hon gjorde, o hon jobbade som vanligt men ajg åkte iaf upp till henne för hon o klara skulle ut o plocka svamp.. sagt o gjort efter jag duschat satte jag mig i billen i brumma upp o när jag va i ängeholm så börja d stört regna o d bara öste ner d va inte klokt såg knappt vägen iaf jag ringde o frågade om vi skule plocka svamp ändå så skulle vi bestämma d när jag kom fram.
När jag väl kom fram öste d fortfarande ner som tusan helt sjukt o syrran frågade klara om vi ändå skulle åka o plocka svamp fast d regna som f*n o så klart skulle vi d sa hon me ett leende på läpparna så sagt o gjort vi sprang till bilen o åkte iväg.  väl framme tog d ett par minuter innan vi gick ur bilen för man ser ju inte fram emot att bli JÄTTE blöt. men vi gick iaf ut o plockade lite efter en liten stund åkte vi hem igen då hade vi fått nog...hahaha
När syrran slutade så åkte vi hem till M o fikade.. sen åkte jag o syrran hem till henne o snackade ett par ord sen åkte jag hem...


Va har då hänt idag?? inget spec kan jag säga har bara städat o fixat me mina naglar va tvungen att fylla i lite o så...sen haf vi varit o handlat me...o nu ska jag äta kassler gratäng..hehehe MUMS...


jaja nu har jag inget mer att skriva...poss haj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0