Då har man skaffat blogg

Jag har funderat ett tag på att skaffa blogg då min älskade syster har en o ja jag brukar ha rätt så mycke på hjärtat så varför inte då skriva lite om d..hahaha.  Just nu sitter jag här hemma o ugglar då jag inte kan prata för jag har tappat min röst o kan inte hitta den igen :P . Har försökt att prata lite i tele men d finns ingen som vill snacka me mig dels hör dom inte va jag säger o sen tycker dom att d känns dumt att jag viskar o dom snackar i normal ton.. kan förstå er..haha
Annars händer d inte så mycke här just nu har varit lite dålig me feber o förkylning o sen ovan på d fick jag en GIGANTISK blåsa på min läpp ser ju inte klok ut..fast iof så gör jag inte d annars heller. Nä nu ska jag gå o kolla lite tv o kurera min kraxande röst.
På återseende puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0