Jag fattar INTE

Hur fan d finns dom människor som e experter på att ge andra dåligt samvete. Precis som om jag inte har dåligt samvete redan innan.
Jag vet fan inte va jag ska ta mig till mår bara bajs över att d blir som d blir jag kan fan inte hjälpa att andra inte lyssnar på va man säger till dom. kan fan inte utföra mirakel är ingen magiker men tydligen så ska man va d oxå..
D mest konstiga e att så fort andra gör åt fel e d inga problem me d o då e d inte en massa gnäll men så fort visa andra personer gör nåt så blir d onda ögat. FY FAN säger jag bara hur kan man va så vidrig o bete sig så..

vet att jag itne skrivit på ett tag men är inte riktigt kry är lite förkyld ännu o har tappat rösten. Ligger fan o hosatr mig igenom mesta dels av natten så man e ju rätt trött på morgonen om man säger så.. men men d blir nog bättre sanrt hoppas jag..


Jaja ha d gott poss haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0