Fy vilken helg

Denna helgen har gått sjukt fort alltså jag fattar inget..känns som d fortfarande e fredag men d ed ju inte..denna helgen har jag jobbat har faktiskt varit ganska ok..Igår ( Lördag) började jag få lite ont i halsen men jag tänkte inte mer p d..men senare på kvällen blev jag jätte dålig me frossa ont i halsen ont i kroppen ja jag har helt enkelt ont överallt.. Jag ställde mig i duschen innan jag gick o la mig jag säger bara fy F * N va ont d gjorde att få vatten på sin öma kropp.. sen blev d loppe lådan.
Vaknade innan klockan ringde idag helt otroligt brukar jag aldrig göra.. så jag satte igång lite vatten till mitt citron te o hällde i honung så man kurrerar halsen lite d va skit gott..sen va d bara på me paltorna o iväg till jobbet va inte alls inpererad till att jobba idag mådde bara bajs. jag va där iaf till kvart över två eller nåt sen gav jag upp orkade ju inte stå för mycke då fick jag ont i ryggen. o sen kan jag inte sitta för mycke heller för då gör d ont..man känner sig rätt så kass när d blir så..
Ja nu har jag iaf kommit hem o duschat o fixat till mig så nu e d kväll.. Hur skönt som helt..sen e jag ledig imorgon oxå rätt gött faktiskt..
Men nu får ha d så gött alla som läser..hehe...

Poss Haj..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du mår bättre snart.

Om du har ont i halsen så kanske inte d e läge att komma hit. Jag messar dig imrg när jag har paus mellan behandlingarna.Puss

2009-04-19 @ 19:56:05
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: vevve

Oj inte bra att må dåligt... Krya på dig gumman!! Kramar

2009-04-21 @ 11:08:58
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0