Inspirerad

Ja jag känner mig inspirirad att skriva lite..har läst endel bloggar den senaste tiden..
Har däribland läst elisabeths blogg. va hon som va me i sofias änglar..o jag säger bara en sak VILEK KÄMPE hon e..

på hennes blogg va där även länkat till en annan som hette jenny som oxå bloggade om sin cancer period. men tyvärr gick hon bort för inte så längesen o avslutet på den bloggen gjorde ju att man började gråta som en idiot.

Ja man ska verkligen värdera sitt liv till usen..njuta av sin familj vänner o släkt man vet ju aldrig hur länge man kommer ha dom i livet.

Har även en "kusin" som har blivit misshandlad o rånad i sin egen trappupgång o d e ju ännu mer overkligt..Jag kan inte förstå hur man kan göra så mot någon annan o tro att man kan styra över andras liv på d sättet..
Jag blir så lessen när man knappt vågar gå ut för man e rädd att där e någon som ska slå ner en eller råna en..
USCH nä TVi för sådana människor önskar dom inget gott alls hoppas dom får mer skit tillbaka än va dom har gett andra..

då va d helg igen.. den kommer inte innehålla så mycke mer än jobb lördag kväll o på söndag ska jag hem till vicky o hjälpa henne me sin iphone.. annars blir d bara lugnt. sen börjar ju en ny vecka igen..:D

ja d va allt jag hade för mig just nu va tvungen att kräka av mig lite..:D ha d bra alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0