Fredag.

Ja d e d hela dagen. o på schemat idag e där jobb o sen hem o mysa me gubben en aning.

Sen ihelgen får vi se va som händer..

Kan inte förstå att d snart e dax för flytt o jag har inte börjat packa än så d får jag nog göra snart..

Har haft en massa tankar i skallen den senaste tiden i måndags va jag hos gynekologen o skulle kolla varför jag har haft så ont den senaste tiden i va jag trodde va mina äggstockar men d visa sig att där va inget fel på dom mer än att det såg ut som på ultraljudet att jag hade PCO och d inebär att man har små blåsor på äggstockarna som ligger som ett pärlband o att man har mer manliga hormoner än va man ska ha.
han sa att mitt va inte så falrigt men d kunde va så att jag har svårt för att bli gravid men d va inte omöjligt. d bästa hade varit om jag gått ner i vikt sa han.
Så nu försöker jag tänka på va jag äter o dricker.
D e ju inte så roligt att få höra d när vi försöker få bebis. men man får inte sluta hoppas.

annars har d inte hänt så mycke den senaste tiden försöker bara förbereda lägenheten o städa o fixa så man slipper stå me d sen när man flyttar.
ja d va väl allt jag hade för idag. åter kommer me info senare..

Ha d gött poss haj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0