Skit dag

Idag e en riktig skit dag..har knapt sovit o harley ville inte vara i sin bur.. Vi åkte till syrran för att äta frulle d va gott...diskuterade hur vi skulle göra me harley o d blev att han stannar hos syrran för jag kan inte ge honom d jag vill o jag kan inte ge honom den kärleken han behöver...
Skit jobbigt när vi skulle åka..Harley ville inte alls att vi skulle åka..syrran ringde när vi kom hem o va helt förtvivlad för harley bara gnällde o tittade efter oss.. men d blir bäst så här...

Ja jag ska väl inte göra så mycke mer idag blir bara att sova när man itne har fått sova inatt....

syrran detta kommer att bli bra..ge honom bara lite tid...

poss haj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0