Why me???

Den frågan har jag ställt mig ett antal gånger o jag kommer inte fram till något vettigt..idag känner jag bara för att kräka av mig ltie e sååå trött på mitt liv o hur jag mår vill inte gå o ha ångest.. sen kan man inte göra nåt åt d för man har problem me förändringar alltså d e skit jobbigt jag vill inte längre nu....Men jag får väl stå ut...
Varför ska alla andra ha d bättre än mig??? jag vill oxå kunna vara lycklig o bara må bra gå ner ivikt o se snygg ut o bara känna mig toppen men d har jag inte gjort på flera år.. ooo jaaaaaaaa jag vet att d e mitt eget fel så d behöver jag inte heller höra...
Tänk om man hade kunnat få tänka att jag längtar tills jag vaknar imorgon men d gör jag inte jag vill helt enkelt bara gå under jorden...
Vet att d finns säkert dom som har d jobbigare än mig men dom skiter jag i för tillfället varför ska jag alltid behöva tänka på andra. Vist mina vänner kommer alltid i första hand o likadant me min familj. men annars skiter jag i vilket...
Jag vet att detta inlägg kommer att väcka känslor hos många men jag måste verkligen få kräka av mig på nåt som inte säger emot mig...

Ja d va allt ajg hade idag tror jag...ha d gott....


Kommentarer
Postat av: christel

nämen snuttan då..=) puss o kram

2010-05-12 @ 09:44:06
Postat av: Syrran

men mitt lilla Svoskon.... NU är du så god o berättar för syster o inte går o mår dåligt. Se till o få ändan ur vagnen... Love u <3 Puss

2010-05-15 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0