söndag

Ja då va d söndag igen helt otroligt va tiden går snabbt.. sitter på jobet o kukilurar lite o lyssnar på musik o myser bara..

Morris fick följa me mig till jobbet idag för pappa skulle jobba o farmor skulle inte vara hemma så då fick jag ta me honom o d gör absolut inget d e bara mysigt att ha honom me sig.
Han är så duktig leker me sina leksaker o hälsar fint på T o myser me honom. han e bara 11 veckor men är så duktig o snäll o lyssnar på va man säger till honom..ja d låter som ett barn men han sitter faktiskt o lyssnar jätte mycke..
Han har lärt sig att sitta o när man säger nej till honom så slutar han me d samma ja ett riktigt bra exemplar på en duktigt pisseruska helt enkelt..hahaha..

Igår så fick jag o morris lite gäster där hemma d va mamma o pappa som kom o gästade hur mysigt som helst d e inte så ofta vi har gäster från min familj så när dom väl kommer är d underbart..mamma hade stickat en liten tröja till morris som han kan ha på sig när d e kallt ute.. när han fick den på sig slängde han sig på rygg o ville bara få bort den men nu har han vant sig så nu går d jätte bra att ta på den o gå runt me den..:D vi klippte även honom vid tassarna så där inte är så mycke päls vid trampdynorna..
När dom hade åkt vilade vi lite framför tv´n sen ringde jag min älskade syster o fråga va hon skulle göra på kvällen o hon skulle vara hemma me C så jag kunde komma upp om jag ville d.. så jag packade ner saker till Morris o så körde jag upp..
Han blev så glad när han fick se sin "moster" han pep o hade sig...
vi satt o snackade o så gjorde syrran en SKIT go gryta me kyckling den va så äckligt god så d va inte klokt..



Har suttit o funderat lite här på jobbet idag o jag är så glad för alla mina vänner o familj o är så lycklig för deras skull. många av mina vänner väntar barn eller har fått bran o jag är så lycklig för d..

Satt även o läste lite andras bloggar o stötte på en sjukt bra låt på J blogg så jag måste faktiskt dela med mig av den oxå..


O till J kommer jag o hälsar på dig nån gång ska du spela o sjunga den för mig för jag tror du kommer göra den sjut bra.....:D

nä nu ska jag fortsätta mina söndags aktiviteter..

ha d gott poss haj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0