Sol sol underbara sol

Tänk va humöret kan svänga från att må bara bajs till att må toppen..

Idag har jag jobbat hela dagen o d har varit underbart har haft en tjej som gått brevid. En jätte trevlig tjej..
Har även varit på ÖB o handlat in lite diverse nödvändigheter som wc rent, allrengöring o ja en massa annat.. sen har mna ju passat på att gå in på media market o köpt luftslottet som sprängdes o twilight o en cd the basebolls..
Ikväll blir d nog till att gå en promenad me min lilla bebis så han får komma ut o röra på sig..
Är tveksam till att H har varit ute me honom han är rätt bekväm av sig tack vare att morris går ju på tidning o kissa VÄLDIGT sällan någon annanstans så d får bli att mamma går ut me honom...:D men d gör inget för jag älskar honom såååååååååååååååååååååå mycke... han e så rolig..

Rätt roligt att sol kan göra så mycke på sitt humör alltså jag är super glad o helt uppspelt ska försöka vara ute så mycke som möjligt iaf så länge solen är uppe..:D

En undran bara varför kan jag inte se om där e någon som komenterat på min blogg sida?? någon som vet..jag måste logga in för attt se d..hmmmmmm konstigt...


Vi hörs o ses..ha d gott poss haj.........




 

en bild för att förgylla lite.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0