den senaste veckan......

har jag faktiskt absolut ingen anning om va jag har hittat på..hmmmm låt mig fundera..... jo jag har varit ganska mycke me syrran har varit såååååå mysigt o d tycker Morris oxå...
Ha varit ledig ganska mycke så man har fått städat o fixat o tränat lillen på övningarna vi fick från valpkursen.
I fredags va vi hemma hos mamma o pappa o kollade lets dance riktigt bra final faktiskt blev dock lite besviken på att Mattias vann jag hade faktiskt hoppats på Claudia. nog om detta.
Va hur mysigt som helst att vara hos mamma o pappafaktiskt men d tycker jag iofs alltid...
I lördags började vi dagen me valpkurs o nya övningar vi fick vaa inne då me för så klart så regna d ute så jäkla typiskt....
Sen på kvällen va d bara att svida om till party kläder o åka iväg o fira J på hans 25 års dag.. riktigt skoj va d god mat o gott att dricka o d e ju aldrig fel..:D tack så mycke..:D
I söndags va d bara en lugnt dag som inte bjöd på så mycke mer än lite jobb på kvällen..
I måndags va d räkningar som skulle betalas o sen va d bara lugnt...
Igår tisdag va jag hemma o fixade lite diskade plockade undan lite o hade lite ego tid la en ansiktsmask badade o gottade mig..va ju så klart ute me Morris oxå han blir så lycklig varje gång vi ska gå ut..lilla snutten...
Va egentligen meningen att vi skulle åka till syrran på kvällen men gubben va hemma så sent att d sket sig riktigt rejält blev faktiskt JÄTTE besviken för jag ville så gärna träffa min älskade syster..hoppas på att vi kan åka dit snart.. men d får bli efter påsken syrran har ju itne riktigt tid nu dessa dagarna..hehehe...
Ja idag händer d inte så mycke då heller jag jobbar o sen blir d till att rusa hem o äta o fixa till sig alltså duscha o så sen ska man iväg igen på valpkurs så d e en lite stressig kväll sen..men d kommer nog gå bra..sen blir d jobb igen imorgon...tjoho....


jaja d va allt för idag..poss haj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0