usch

Känner mig inte alls bra har ont överallt o vill bara lägga mig o sova min igenom hela dagarna orkar inte me något orkar inte ens jobba knappt hänger inte me för fem öre jag fattar inte va d e me mig alltså, o så e  d så fint väder ute på dagarna o jag vill bara gå o dö eller nåt. usch..

Annrs händer d inte så mycke i mitt liv d e samma som alltid man går upp jobbar kommer hem o fixar o donar där hemma åker iväg en stund hem lägger sig o sen upp igen dagen efter..tänk om man hade kunnat ha ro i röven att bara ligga en hel dag o inte göra något alls o känna att d e ok att ligga där..MEN d gör så klart inte sabina hon ska upp o hoppa o göra en massa saker för att man ska hinna me så mycke som möjligt..alltså d känns inte alls bra när man sitter o läser va man skriver men d e ju så jag känner....

Jobbet går bra jag trivs fortfarande jätte bra d e bara jobbig när man ska jobba me människor man kanske inte trivs me riktgt men d e sånt man får stå ut me tyvätt..har funderat skarpt på att hitta nåt annat jobb bara för att förnya mig lite kanske hitta ett 7-16 jobb d hade passat mig perfekt o slippa jobba helg för d e INTE roligt längre...

På tal om annat så kollade jag hon kisies blogg o jag säger bara en sak fy fan vilken ytlig tjej d e så man kräks ju. hon hade en blid på sig själv innan hon gjorde en läpp förstoring o den va väl helt ok men så hade hon kommenterat den själv me HALLÅ VAR E MIN ÖVERLÄPP.. o så titta man lite längre ner där hon hade pumpat upp dom o jag säger bara en sak vilket skabb alltså d e helt ok att förstora sina läppar till vis del men fan inte så d ser ut som om dom sprängs usch*ryser genom hela kroppen* jag förstår inte va d ska va bra för att hålla på att pumpa dom som ballonger..blääääää..





Jaja d va allt jag hade för idag e där någon som har ont i röven av d jag har skrivit lämna då en kommentar..:P poss haj....

Kommentarer
Postat av: christel

hej ja har inte så ont i röven men ja skriver ändå..hahahaha..tråkigt att du mår såå skit min tösabit..

har skickat iväg lite slängpussar o en stoooor bamsekram till dig.. hoppas dom hittar ner.. kramar om..

2010-01-08 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0