Ja d va ju inte igår jag va här inne........

Oj va dom har ändrat här..hahah snacka om att man inte hänger med längre..ja anledningen till att jag inte har uppdaterat är att datorn inte har fungerat som den ska...

Ja va har då hänt i mitt liv??? JO d ska jag säga jag har blivit me hund en liten liten liten plutt som ska heta Morris vi ska hämta honom den 13 é februari längtar såååååååå mycke...

Annars händer inget alls bara d vanliga man jobbar jobba jobbar o jobbar... har inte så bra bilder på Morris så d får komma sen..=) tack fö mig...


poss haj..=)

Kommentarer
Postat av: vevve

Åhh va kul.. Grattis en liten vovve..=)..

vad e det för ras??.Kramar i massor..!!!!!!!

2010-01-30 @ 13:34:14
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0