Oj va längesen...

ja va har ananrs hänt?? inte så mycke vill jag säga har bara tagit d lugnt o jobbat...o jobbat me min lilla krabbat Morris..:D helt otroligt va man kan älska en liten plutt så mycke som jag älskar honom...

Ja va ska man annars säga man har legat o farit o flängt fram o tillbaka den senaste tiden....varit lite hos mamma o pappa o sen har man varit hos syrran o i tisdags va jag o pappa o morris hos min farmor o hälsade på..sen gick jag o morris till mammas jobb o hämtade henne så kom pappa sen me bilen..:D

ut veklingen för morris går jätte bra han kissar mycke mycke sällan på tidning nu utan säger oftast ifrån när han e nödig så då gäller d att va snabb o ta på sig o gå ut.. kommer att gå mycke lättare när man slipper dra på sig en tröja varje gång man ska ut...
Valpkursen går oxå jätte bra..fast jag känner att jag inte har behov av att gå dit mer tycker jag klarar av uppfostringen jätte bra själv... för Ja d e bara jag som uppfostrar honom. H står för godiset o jag för resten....

Annars är mitt liv mest upp o ner just nu vet varken ut eller in...orkar inte gå in på d just nu för d e såååååååååååååå drygt...men men så kan d va..alla har man svårigheter i livet men jag har d alltis tycker jag.. när ska jag få d lätt o bara kunna hänga me o flyta fram????

ja d är mina tankar idag...

ha d gott poss haj.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0