fundering

Alltså jag har funderat på en sak rätt länge. när man ber en kille att göra nåt varför säger dom då alltid "jag tar d sen"????
e d bara för att dom vet om att tjejen gör d eller e dom jävligt lata????
Precis d har hänt mig idag jag bad honom packa upp sina saker från när han va iväg förra veckan o han säger bara jag gör d sen.. o va gör han sen Jo han lägger sig i soffan o sover. så jag fick packa upp allt hans mög o städa själv för i d här jävla hemmet verkar d som om jag e hushållerskan.. D e skumt varför kan man inte göra d direkt när man ber dom?????
Finns många ursäkter som kommer när man frågar oxå. 1 jag har ont i ryggen, 2 jag ska bara kolla min mejl, 3 jag ska bara på toa, 4 jag ska bara ringa ett samtal, 5 varför har du så brotom??.
Ursäkterna e många..hahaha.....Jag menar jag har oxå ont i ryggen d har jag från d jag går upp till d att jag lägger mig o under hel natten. D måste ju göras.......

Finns där nån mer som känner igen sig???

en fundering bara.. ha d gott poss haj...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Strunta i o gör det. Han vet ju att du gör d i slutenden d e ju därför han skiter i d.

2009-09-06 @ 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0