dax igen

Alltså tiden bara springer iväg från mig...jag hinner inte me nåt alls tycker d va inte länge sen man gick o snackade om att d skulle bli så skönt att sommaren skulle komma o nu så e den slut helt sjukt..

Va har då hänt i mitt liv hmmmm... Va hos mamma o pappa förra vecka från torsdagkväll till söndag kväll jätte skönt jag har varit lite förkyld o då finns d inget bättre än att va hos mamma o blilite bortskämd..gubbe va uppe i mantorp så då passa jag på att åka uppåt...=)

Umgick endel me Angie oxå vi va på bjuvsfestivalen på fredagkällen o kollade runt lite..sen på lördagen åkte jag dit me mamma o pappa o shoppade lite..köpte två palestinasjalar o lite andra saker me elvis motiv på..=) 

Just d när jag skulle köra upp i torsdags så körde jag in om center syd o köpte ett par as snygga skor...

söndagen va bara en slappe dag va inne hos christel o snackade skit sen va jag en väldigt snabb vända o snackade me syrran sen va d hem till mamma o pappa igen o packa alla sina saker...körde hem vid halv 8 eller nåt. Upp me alla saker i lägenheten sen körde jag ner o handla lite mat o så passa jag på att tvätta bilen för den va såååååååååååååååååååååååå skitig d va ju nästan pinsamt..

På måndagen va d lite tvätte dag sen satte jag igång o göra kalops för första gången i mitt liv..=) den stod o puttrade från halv 2 till ca halv 6 så köttet va riktigt mört o fint.. MUMS..

ja sen har d bara varit jobb jobb jobb..igår kväll körde jag faktiskt upp till min älskade kusin sandra o hennes gubbe andreas.. alltid skoj...vi satt o spelade need for speed sen kollade vi film..en shoppoholics bekännelse... riktigt bra va den faktiskt..=)

idag haar jag inte gjort ett skit bara tagit d lungt.. jobbar ju kväll så man gör inte så mycke innan man ska börja jobba....

ja d va allt för denna gång...ha d så bra...poss haj...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0