Nu är d gjort....

Va på röntgen igår morse me ryggen o så skulle dom skicka resultatet till min läkare ska bli spännande att se va dom säger om d hela eländet....hoppas på d bästa men fruktar d värsta..

När jag va på väg hem skrev jag till syrran o frågade om hon kunde kolla i sin tvätt stuga om där va tid att tvätta då man har haft rätt mycke i skallen den senaste tiden så jag har inte tänkt på att boka tvätt själv. o som tur va va där ledigt... upp i lägenheten o packa ner allt skit plus lite annat..sen va d att sätta sig i sin prinsessa o köra upp körde inom Ä-holm o plocka upp M. lite tvättning o duschning sen åkte vi till väla o kolla lite handla 2 cd skivor o en DVD. En runda på ikea blev d oxå o d blev d vanliga man handla där LJUS...hahaha...jag hade så grymt ont i ryggen att jag fick stödja mig på syrran.
Hem till syrran igen o in i tvättis o fixa d sista..Sen gick vi in till konni o hjälpte henne me lite me att bära. syrran gick in till sitt o jag o konni satt o snackade lite till o då kom vi in på tv hon skulle få låna en tv att min kusin malin men hon ville inte hämta den själv hon va rädd att tappa den då sa jag att jag kunde hänga me så jag ringde malin o frågade om d va okatt vi kom o hämta den o d v a d. så vi hämtade den o satt o snackade en liten stund där uppe.hem till konni igen o lasta ur bilen o in me tv´n...sen körde jag hem mitt huvud höll på att sprängas...

Sen va d  idol som gällde efter d va d sängen..

D va allt.. ha d gott poss haj....

Kommentarer
Postat av: christel

vi får hoppas på ett bra svar från läkaren...=) kram kram

2009-10-28 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0