ojojojoj.....

Fy fan vilken jävla vecka kan jag säga...Gubben har åkt på ryggskott + att hans ischias är i kläm så d menas me att sabina e assistent 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan både på jobb o hemma... fast kan ju lungt säga att d e lättare att vara assistent på jobbet än hemma...

så här ser mina dagar ut ungefär..."Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll.. Jag springer som en idiot i längeheten o försöker fixa allt så gott jag kan.. försöker sova lite men vaknar på nätterna när han gnäller sig från sängen o ska på dass..

alltså d kan hända att jag överdriver för jag e såååååååååååååååååååååå trött på d nu vill bara att han sak bli frisk...
våran fredag tillbringa vi på akuten i lund JIPPI eller INTE satt för fan o vänta i nästa 4 timman innan en läkare tog hand om honom...
Annars me mig e d rätt oki lite trött i ryggen bara man känner sig rätt sliten när d inte finns någon som kan hjälpa till me att bära tunga saker eller annat..MEn va fan man e väl hulken..hahaha...

Vi sover inte ens i samma säng längre då han måste sova hårt så vi fick köpa en gästsäng som va lite hårdare än våran egen så han ligger i storarummet numera....jaja d va v'l allt för idag va tvungen att kräka av mig lite e som sagt rätt sliten just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0