VARMT

D e absolut jätte skönt att solen o värmen e här men d behöver ju inte va så kvavt.
Ja va har då hänt fram till nu?? Jo jag gick upp tjugo i tio typ satte mig o glode lite på tv o morrnade mig lite sen blev d frulle. Satte mig vid datorn o kollade runt på blocket o youtube.
Sen va d dax att göra sig iordning för träningen väl där gick man på bandet o x-trainer o så lite styrketräning me så klart en timme blev d idag som avslutning blev d vattenmassage(underbart).
På vägen hem körde jag in om affären o handla lite till middag ska bli pastaröra me kyckling klubbor. receptet har jag snot från millisen d e såååååå sketa gott.
D här hade jag i. =)
Pasta(valfri helst me håll så geggan kan fastna)
Rödlök
vitlök
överbliven gräslök
creme frech (eller hur d nu stavas)
sallt o peppar.
Tjuv smaka när den va klar o jag säger bara mums *slurp*
Får se va gubben säger när han kommer hem o ser va vi ska a o äta =)

Jag måste bara berätta detta när jag stod o skulle betala ser jag en kille som hade mc kläder på sig o ja man blir ju rätt avis tänkte vilken lyx jag vill me ha mc-kort. iaf jag gick ut o satte mig i bilen o skulle köra ut från parkeringen då ser jag denna (mc) killen ställa sig o låsa upp en MOPPE alltså jag skratta så jag höll på att pinka i brallan e d lönt att ha mc kläder när man kör moppe?? hahahahahahahahahahaha.. va bara tvungen att dela me mig av detta såg så jäkla dumt ut..haha..

Jaja ha d gott poss haj..=)

Kommentarer
Postat av: Syrran

LOL oh vad jag skulle vilja varit i din hjärna i det ögonblicket=) Först i affären o sen utanför. Kan riktigt se dej framför mej ;) hahaah.. puss

2009-05-26 @ 23:54:13
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahahahahhahahahah kan riktigt se hur du knäcker dej av skratt i bilen:) ASG

2009-05-27 @ 20:08:39
URL: http://coccobloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0