Valborg

Ja denna valborg började me att gå upp tidigt o åka till jobbet. Satt ute lite idag o solade näbben va hur skönt som helst annars en lugn dag även denna på jobbet..

När jag va på väg hem skulle jag in om affären o handla lite till kvällen alltså lite dricka o snask o jag säger bara en sak fy för me folk där kan finnas i en liten affär..haha..
hur som haver när man va klar där åkte jag hem o slängde mig in i en dusch så man lukta gott till kvällen.
fixade till mitt nya korta hår o la på ansiktet sen va d bara att vänta på att gubben skulle komam hem o göra sig klar så vi kunde åka.
Va en jätte skönt kväll me grillat o annat gott. mycke sank o skratt slutade dock lite tidigt då värden va trött så d va bara att åka hem igen.

Ja kanske ska berätta varför jag klippte mig..haha.. Jo jag va hemma hos mamma o pappa o skulle tvätta bilen o ja då måste man sätta upp håret annars e d bara ivägen o jag fick inte till d på nåt bra sätt o blev rent ut sagt skit förbannad på d så jag sa till mamma att hon skulle klippa av d så d gjorde hon ca 1,5 - 2 dm sååååååååå skönt att bli av me d nu kan man ju kontrollera sitt eget hår..hehe.

Jaja d va allt för idag.. ha d gott folkens..poss haj..=) 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kan du inte lägga in ett kort så jag kan se din nya fina frissa?

Hoppas allt e finemang med dig annars.Puss & kram

2009-05-02 @ 18:28:38
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: vevve

Jag vill oxå se kort på ditt nya hår=).. hihi Kramar

2009-05-02 @ 22:07:13
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0