tag sen sist

Kan man ju säga sanrt en vecka..har haft röven full kan man säga jag har ju börjat träna denna veckan hur skönt som helst. NU jävlar ska man bli årets bad kvinna 2015 haha.. ska försöka komma iform e trött på allt överflödigt man går o bär på i onödan..

Ja annars går man me alla sina funderingar på livet o allt möjligt.. som tex vad man ska hitta på på sin semester. Ska nog göra samma sak som jag gjorde förra året att jag åker upp till mama o pappa en vecka o umgås me dom lite..åker o badar o solar..d e ju aldrig fel :)

Va hemma hos mamma o pappa igår faktiskt fick låna deras tvätt maskin då d inte alls har varit min vecka denna veckan.. Allt har strulat på ett eller annat sätt..
Men d e alltid lika kul att åka hem till mamma o pappa har fått så bra kontakt me dom sen jag flyttade så långt bort.


jaja annars allt lugnt ha d gott alla poss haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0