Solsting o snedsprång

Ja då va d måndag igen helt sjukt alltså tiden bara swischar förbi man hinner knappt me alltså..
Ja idag har jag då jobbat. Smsa millisen o fråga om vi skulle träna men hon skulle göra en massa annat o sen kunde vi ju inte träna för sent då d va en stfan o krister fers på tv 19,30. Hur som helst så sa vi att ci skule kolla på den tillsammans d blir ju mycke roligare när man e fler o sen har vi fyra lika KASS humor. va hemma från jobbet vid 17 o starta me städning direkt då här va ganska smutsigt efter vår gosse. så d blev dammsugning, torkning av golv o så vädra jag täckena. Ja själv klart så diska jag o gjorde rent på toa oxå.. gick i ett ända kör. in snabbt som bara den i duschen för dom va ju på väg hit o sen på me kläder.
Beställde mat idag va faktiskt så nyttig att jag tog en sallad..
SEN blev d solsting o snedsprång alltså jag säger bara en sak JAG ÄLSKAR DAG-OTTO han e bara bäst finns ingen som kommer me så bra kommentarer som han.. Hoppas d e fler som såg den.. O me d sällskapet vi hade kan d ju inte bli bättre.. Skrattar alltid MASSOR när johan o millisen e här eller vi e där.. d e helt sjukt har ju nästan träningsvärk.

Imorgon blir d träning ska träffa min personliga tränare imorgon fär lite överläggning eller når jag vet inte riktigt..haha..men jag uppdaterar er imorgon..nu ska jag göra svandyk ner i loppe lådan..*S*

ha d gott poss haj..=)


Kommentarer
Postat av: Syrran

hahaha.... japps vi såg den oxå, alltså jag petra och sara.. Dag Otto är BÄST! We love DagOtto=)=) Pussen

2009-05-26 @ 23:51:55
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0