Ja o oturen har bara fortsatt

I torsdags stod jag inte ut me mina hals o mina öron längre så jag ringde ner till Vårdcentralen i begärde en tid för jag hade så ont så kvart i elva skulle jag vara där o när jag väl va där kom jag inte in för än nästan kvart över elva men iaf han doktorn kollade min hals o sen kolla han mina öron o sa att d va itne så konstigt att jag hade ont o hörde konstigt för jag hade en kraftig öroninflamation.. Jaha tänkte jag då va d dax för lite medicin frågade om vi inte skulle ta prover på halsen men han tyckte d va onödigt för jag skulle få kalle kanin( kåvepenin) o d tar bort både öroninflamation o andra virus o kroppen.

Sen på eftermiddagen kom H hem från jobbet för han mådde inte alls bra va helt borta hade ont överallt..
O på fredag morgon ringde han ner o fick en tid att kolla sina öron o gissa vad..Jo då visar d sig att även han har öroninflamation. så nu e vi två sjuka stackare me ont i öronen..

Alltså man e så sjukt känslig mot skarpa ljud eller när d bullrar så d inte e klokt..Imorgon sak jag iaf jobba ska jobba kväll för att underlätta för mina stackars öron sen får vi se hur d ser ut me allt..

nä nu ska jag kolla på film me gubben men ha d gott alla poss haj.. 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallå mitt lilla sviskon. Nu tycker jag allt att d e dax för dej o uppdatera lite så man vet vad som försigår där nere o kavlange ;)

Puss

2009-05-20 @ 11:40:38
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0