BIO

Ja idag har jag o gubben faktiskt varit på bio vi tittade på Män som hatar kvinnor. Alltså jag säger bara en sah fy f*n va bra den va. Ska absolut köpa den när den kommer på dvd. Den va både spännande o lite läskigt samtidigt som man blev förbannad på visa saker som hände i den.

I fredags va vi ute o cyklade ca 4 mil o jag kan säga så här mycke att jag har duktigt ont i min rumpa men man sov ju gott på natten.


I lördags så va vi på loppis me C o J (ja dom va oxå me på bion förresten) fyndade en snygg vas för 10 kronor.
Ja o idag har vi då varit på bio o sen hjälpte jag svärmor att slinga håret. Vi har även fått deklarerat..hehe

Ha d gott poss haj..=)


Kommentarer
Postat av: vevve

Va duktiga ni e=).. Jadå det e bara bra med familjen.. själv oxå??.. Kramar

2009-05-04 @ 17:01:32
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: vevve

Ja det tycker jag att vi kan göra..=).. det e bara tills att höra av dig=).. Kramar

2009-05-05 @ 20:09:30
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0