24 maj

Ja då va d kanske dax att skriva igen har knappt haft tid me nåt allt..Vi har ju varit hundvakt till lilla gossen billy hur kul som helst me en hund i huset. Fast d har varit lite jobbigt på nätterna då han kan hoppa upp i sängen men han kan inte hoppa ner så då står han o väsnas tills att man vajnar o lyfter ner honom..han e för rolig den..haha..

Ja i torsdags va vi ju hon min farmor o fixade i trädgården o så fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy för va jobbigt o va mycke skit som måste bort..när vi va klara kände jag att jag hade bränt mig på ryggen aj säger jag bara..
Kom hem till mina föräldrar o lånade deras dusch kollade hur jag såg ut på ryggen o jag säger bara fy för va jag hade bränt mig.. aaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...

I fredaags tvätta jag o sen på kvällen åkte vi hem till Johan o camilla o blev bjudna på middag. mums tack så mycke gumman =)..

Lördagen va vi o handla mat skrav till camilla o fråga om dom ville komma på middag hos oss o d ville dom jätte gärna så vi handla färsk potatis gräddfil o så hade vi fiskcrisps till o sallad så klart.. mycke gott kan jag ju säga att d va..

Vi fick låna yes man av johan o camilla så den har vi kollat på några gånger o jag säger bara fy för va den e bra alltså alla filmer Jim Carry!?!?!? e med i e såå jäkla roliga.. den kan jag verkligen rekomendera.

Annars har d varit lung här blir nog en lugnt dag nu oxå mysa massor me billy då han ska åka hem idag =(..

Ha d gott alla poss haj..=) Här e vår lilla gosse..en riktig goding..=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

tusen tack till er me :) alltid lika kul o umgås mer er, massa härliga skratt varvat med allvarliga diskutioner (inte så farligt som det låter hahaha) puss på dej gumman:)

2009-05-24 @ 22:31:55
URL: http://coccobloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0