suck

Fan va man kan bli trött på folk som hela tiden ska göra allt för att bråka eller för att göra skit för andra..
Eller som har en åsikt om vilka man ska umgås me o uppskattar inte alls för att man umgås o går JÄTTE bra ihop me denna person.
Ja just så är d i mitt liv just nu verkar som dom flesta har ont i röven av att jag o Ina umgås o går bra ihop.
Men en sak är säker att där finns ingen på denna planet som ska säga till mig vem jag ska o inte ska umgås med.

Sen finns där dom som är så äckligt fega att dom inte vågar konfrontera t,e,x mig för nåt jag har gjort eller sagt.
JAG ÄR INTE FARLIG.  Kan stå upp för mig själv har massor av skin på näsan. =)
Fan va jag e trött på detta stället just nu har lust att ta mitt pick o pack o bara dra iväg. men d kan jag inte göra man har ju ett jobb oxå o d måste skötas.
Jag säger d igen SUCK....

tack o hej...puss puss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Man pluttan då, du får komma tbx t Ljunga-monby=)

2009-03-10 @ 23:44:42
Postat av: Sabina

ja jag får väl göra d bara d att d blir så långt till jobbet...=(

2009-03-11 @ 12:23:21
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg till honom att han oxå får flytta hitåt=)

2009-03-12 @ 00:17:42
Postat av: Sabina

är inte så stor chans att han gör d.. har redan haft den diskutionen me honom o han vägrar flytta.

2009-03-12 @ 12:12:32
URL: http://ansaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0