hejsan hej

Ja idag stack jag till Ina direkt efter jobbet mycke trevligt. Vi satt o snackade o drack kaffe sen kom Rogge hem o så åt vi middag o promenerade me King o Tessan så skönt men fy f*n va d blåste man får ju ta i dubbelt så mycke när man går i uppförsbacke än va man gör annars..När vi kom hem till dom igen så ställde vi oss där ute o snackade lite om allt möjligt om folk o va dom har sagt.
Alltså jag säger bara en sak visa människor är så fruktansvärt falska så d inte e klok jag blir tokig..så åker man hem till någon o har jätte trevligt men sen så snackar dom bara skit bakom ryggen på en..
 Jag säger bara en sak fy f*n va jag hatar människor som inte har stake nog att komma fram till mig o säga va dom tycker o tänker bättre d än att man får reda på d på omvägar.

Jag menar hur farlig e jag egentligen??? Jo d ska jag säga er jag är så snäll så jag e dum.
Men när man promenerar mig på nerverna får man skylla sig själv att jag blir förbannad.
Är d nåt jag aldrig har nekat så är d mitt humör kan bli skit förbannad men då har man oftast sig själv att skylla blir inte arg för ingenting..

Va bara tvungen att skriva detta.. tack för att ni läser min blogg =)

Puss haj.. =)

 

Kommentarer
Postat av: Tess

VAd är det nu som hänt?? Låter inget vidare alls nämligen. Puss puss

2009-03-06 @ 15:36:22
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0