Besviken till tusen

Varför e man så lätt övertalad för?? Jag skulle egentligen haft världens finaste tatuering på mitt ben nu men så e där någon som sätter käppar i hjulet hela tiden..*snyft*
Jag ville så gärna ha denna o har tom pengar till den men så ska d bli så j*vla mycke liv över en stackars tatuering som inte ens ska sitta på dig utan på mig då e d väl ändå jag som ska tycka om den o vilja ha den??
Vet inte varför jag alltid fegar ur på detta vis. Jag kan stå på mig som f*n när d gäller andra o om dom *hoppar* på mig på olika sätt men så fort du börjar viker jag mig jag fattar inte d..HJÄLP..
Jag måste kunna få ta mina egna beslut utan att jag ska behöva fråga om lov eller???

Sitter här o mår skit dåligt över att jag inte gjorde den idag.. så jäkla besviken på mig själv så d inte e sant..

Tur att Mongo( Ina ) va ledig idag oxå så vi kunde hitta på nåt har varit skit jobbigt när man hela tiden går o funderar o grubblar o har sig hela tiden..
Iaf så tog vi hundarna i min bil o stack till stranden o solade lite så jäkla gött Ina kunde bara sola ena benet då hon har börjat på en skit snygg tatt på d andra benet..
Vi sitter i samma båt du o jag..
Synd bara att allt ska vara så skit me du vet vem annars hade allt kunnat vara sååååååå mycke bättre...

Jaja man sätter sig i skiten själv så får man själv försöka ta sig därifrån vilket inte alltid e så lätt...


Nä nu pallar jag inte skriva mer.. ha d gott poss haj..
Lite bilder från stranden..
 Nu e d bad time =)

 Så här trött e man efter några timmar på stranden me gräv o allt va d innebär.. =)

 Här har vi Mongo me sina *moosa* foppa tofflor..hahaha f*n va d e trög..haha..


Kommentarer
Postat av: chrisse

halloj snäckan..amen va fan..blev d ingen tatuering...d e väl klart du ksa göra som du själv vill...skit i han villa han inte att du ska göra nån så behöver han väl inte glo där då...ellerhur...ääsch va fannn...hoppa o flyg....fan boka ny tid...d e ju din kropp...ellerhur..!! kom igen du e en stark tjej..låt han inte bestämma över dig..oki sessan..you go girl..!!!! föresten glad midsommar...poss o haj..

2009-06-21 @ 21:50:16
URL: http://alltidnaratillskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0