Besök

Idag har mamma,pappa o syrran varit här hos oss nere på söder o hälsat på=) mycke trevligt vi åt den mycke goda smörgåstårtan som jag gjorde igår.. H fick åka o handla nåt gott till kaffet o mjölk då jag bor me en kalv..haha..
Iaf han ringde o fråga va han skulle köpa o jag frågade dom va dom va sugna på o så klart va mamma sugen på puncshrulle pappa på araksboll o syrran på vanlig chockladboll..
O va gör inte H för att göra sina gäster nöjda jo han köper 3 lådor av dom tre sorterna..haha han e för go..
O så klart åt vi inte upp alla ska spara till måndag då vi oxå får gäster. Jag fyller nämligen år då.. jaja nog om d..

Vi tittade även på film då d va för dåligt väder för teater. d blev vi hade iaf tur me vädret igen..dom tyckte den va jobbig för han Gösta e såååååååå klumpig..hahaha..ja hade en annan haft en sån man hade man nog varit ett vrak..

Jaja nog om idag..vi hörs imorgon..

love you my family..=) poss haj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0