Nu e d inte långt kvar.....

Snart har man semester såååå jäkla gött.. känner verkligen att man behöver va ledig lite nu. händer som sagt rätt så mycke i mitt liv just nu..funderingar o tankar far runder i skallen på mig d e inte klokt..
Ja va händer annars?? Inte så mycke kan jag säga..Eller nu ljög jag lite jag ska faktiskt me J o C ner till kivik idag ska bli hur mysigt som helst.. är så fruktansvärt fint där nere. Får ta me min kamera så jag kan fota lite o lägga in här sen..hehehe..
Sen jobbar man bara fram till lördag sen går man på sin semester..va ska jag då göra under min semester jo jag ska ta d lugnt va me familj o vänner o släkten så klart sen ska jag SOLA så man får lite färg på denna bleka kropp. O sen ska jag faktiskt gå på en stefan o krister färs i falkenberg ska bli riktigt roligt...O på den ska man ju då gå me christel o Johan.
Sen får man se va som faller en in...Kommer nog även va hos mamma o pappa en vecka men vilken vet jag inte än..hehe.... jaja nu vet jag fan inte va jag ska skriva mer...





ha d gott..poss haj..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0