Dax att uppdatera????

Är ju ett tag sen jag uppdatera nu om man säger så..Men grejen e den att jag har inte haft lust att skriva då man bara får en massa skit av vad man än gör o jag e trött på d..
Jaja skit samma inte lönt att älta en sån massa skit folk blir inte bättre för d...

Annars har d inte hänt så mycke här har varit me mongo en del hjälpt henne att packa upp o flytta på lite saker..
va på bio i torsdags me baksmällan rätt rolig faktiskt..hehe..

Igåt lördag va jag o Ina på stranden me vovvarna en stund på kvällen jätte mysigt. skönt att kunna göra så ibland..

Idag har jag varit en snabb sväng hos syrran sen åkte jag hem till mamma o pappa va hur mysigt som helst skönt att vara där ibland.. Älskar mina föräldrar över allt annat.. vi satt o kollade på tv o mamma gjorde en hallon paj o jag säger bara en sak MUMS va den va god helt sjukt..o nu sitter jag här hemma o gottar mig blir snart sängen då man ska upp o jobba imorgon... jaja ha d gott..poss haj..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0