en vecka kvar........

tills d e julafton tiden har gått alldeles för fort jag fattar itne vart tiden har tait vägen jag hinner inte me HJÄLP.....
Hur som helst så ska jag o stinky till ullared imorgon om d nu inte e alldeles för mycke snöstorm så d ska bli roligt...

har inhandlat de flesta julklappar till folk men har endel kvar ändå o d får ju inhandlas på ullared nu när man ändå e där uppe....
Ja man har ju fått tillskott till släkten oxå lilla Elvis har kommit till världen o hur kul är inte d.. jag är sååååååå glad....

Hmmm va ska man mer skriva JO jag har gjort knäck o kola o sen har jag pyntat klart i lägenheten blir ingen gran iår för vi har inte plats till den pågrund av extra sängen men d går så bra ändå...

ja d va allt jag ville skriva idag vi får se när jag uppdaterar nästa gång..hehehe..


Ha d gott poss haj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0